-

Whatsapp, Telegram ve Signal – Nedir? Ne Değildir?
Whatsapp’ı kapattığımdan beri pek çok arkadaşım “Neden?” diye sordu. Kimisi konuyu güvenlikten açtı, kimisi amaaan zaten ne olacaktan girdi. Bu makalede kısaca bu yazılımlara ve farklarına değinmek istiyorum. Mesajlarımı kim okuyabilir? Whatsapp – Hiçkimse Signal – Hiçkimse Telegram – Eğer “Gizli Chat” değilse Telegram görebilir. Nasıl yani? Telegram mesajlarımı görüyorsa ve Whatsapp göremiyorsa ben neden…
-

Elveda Whatsapp
Galiba bir devrin daha sonuna geldik. Whatsapp ilk çıktığında ücretli bir uygulama idi. App Store’da paralı uygulamaları en başında gelirdi. 0.99$’lık etiketi vardı. O zaman iPhone değil Nokia E72 kullanıyordum. iPhone kullanıcıları şanslıydı çünkü 0.99$ ödeyen sonsuza kadar kullanabiliyordu lakin Nokia’da yıllık 0.99$ ödemek durumundaydınız. iPhone kullanıcıları ne şanslı diye düşünmüştüm ama programın çok ciddi…